Associació de Jubilats: Excursió Sorpresa

Dimarts, 14 d’agost de 2018

El dia 14 de juny vam fer una excursió sorpresa. Vam sortir a les 8 del matí direcció a Girona i vam aturarnos a descansar i esmorzar a Banyoles.

A continuació, vam agafar un autobús per tal de visitar els municipis de Serinyà, Besalú, Castellfollit de la Roca i Santa Pau. Tots nosaltres vam comprar productes típics d'aquests llocs degut a que volíem tenir-ne un record. Finalment, vam tornar a Banyoles per tal de fer un bon dinar. Un cop acabat, vam pujar al Tren Pinxo. Va ser una forma agradable de visitar el poble i l'estany de Banyoles.

El dia 5 de juliol vam celebrar la festa de Sant Miquel. La celebració va consistir en una missa tot acompanyada de cançons cantades per la coral Gallaret. Tot seguit, vam fer un dinar i els Jubilats de Torelló van compartir amb nosaltres, unes cançons que vam trobar molt boniques. Tots nosaltres, vam gaudir d'una bona estona rient i cantant.

A més, per qui no n'estigui informat, el projecte següent és realitzar una sortida de tres dies durant el més de setembre per al Pirineu Aragonès.

Esperem que la gent s'hi animi. Ens ho passarem molt bé!